Στην Ιερά Μονή Οσίου Θεοδοσίου του Νέου, στον Ιερό Ναό Οσίου Λουκά του Ιατρού και στο κέντρο του Ναυπλίου Του Φώτη Τζαβέλλα Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 23 Μαΐου η προγραμματισμένη εκδρομή της Ένωσης των αποφοίτων στο Ναύπλιο. Ξεκινήσαμε στις 8.00 το πρωί από την Πλατεία Συντάγματος με οδηγό τον Νίκο, τον γιο του συμμαθητή μας Διονύση […]
Περισσότερα